Summa sidvisningar

18 oktober 2009

Mitt filmgäng: Stefan Holm och Petra Dahlberg

Jag satt litet planlöst och tittade på bilder på en hårddisk från 2006. När bilden med Stefan Holm, Petra Dahlberg och jag kom upp blev jag alldeles varm om hjärtat!
Vi är i slutfasen av inspelningen, någon månad innan den stora laven ska sprängas. Och nu, tre år senare, har Petra och jag besökt bokmässan ihop. Jag gläds åt hennes arbete på SVT med en uppmärksammad serie om alkohol "Kysst av spriten".

Stefan Holm har flyttat till Arjeplog med sin Christina och studio.
De både, där i en kylig hösteftermiddag, med mig och min T-shirt "I LAVE YOU" blir kvällens bildpublicering.
Nu ska jag iväg till fridykarkursen och lära mig att andas djupt! Och rätt.
Det behövs både i vattnet och när man arbetar med filmprojekt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar